maanantai 11. marraskuuta 2013

Taistelu paremmista kynsistä osa 3

Trindin käyttöä on nyt takana noin kuukausi. Olen tosiaan laittanut Balsamin ja Nail Repairin, kun olen vaihtanut lakat ja rasvailukaan ei enää ole ihan niin neuroottista ollut kuin ensimmäisen parin viikon aikana, eli olen palannut normaaliin rutiiniin rasvailla käsiä sekä öljytä kynsinauhoja päivän mittaan useamman kerran ja nukkunut satunnaisesti hanskat kädessä.

Lisäksi olen pitänyt kynnet kohtuullisen lyhyinä, joten viimein olen saanut entiset liuskottumat viilattua pois. Eikä uusiakaan ole ainakaan vielä syntynyt. Katkenneen nimettömän kynsi tuntuu vapaan kasvun alueelta hieman haperolta, mutta huomattavasti paremmalta kuin aiemmin.

Mavalan Scientifiqueta en ole laittanut tämän kuukauden aikana, kuin kerran. Huomasin, että kynnet kaipaavat enemmänkin kosteutusta, kuin kovetusta. Harvakseltaan silti aion vielä pitää Scientifiquen kuitenkin rutiineissa mukana.

Kaiken kaikkiaan huomaan kynsien kunnon parantuneen tällä säännöllisemmällä hoidolla, mutten vielä uskalla ihan varauksettomasti hihkua trindin mahtavuutta, kun kokeilua ei kuitenkaan ole vielä tämän enempää takana.

Tälläiseltä tilanne näyttää nyt


Lähtötilanne löytyy täältä ja osa 2 tästä

4 kommenttia:

  1. Kynnet näyttävät jo huomattavasti paremmilta kuin tuolla ensimmäisessä lähtötilanteessa!
    Hävettää myöntää, että minulta jää välillä tuo käsien + kynsien rasvaus väliin.. Pitäisi parantaa tapani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, ero onneksi jo näkyy :) Itsekin olin ennen superlaiska rasvailemaan käsiä ja kynsiä, lähinnä siksi, että inhosin rasvojen jättämää lähmäistä tunnetta. Mutta oikeat tuotteet löydettyäni siitä on tullut jo aika rutiinia. Plus yksi käytännön vinkkini on pitää rasvoja helposti saatavilla, tässä koneen vieressä mulla on yksi käsirasva ja öljy ja makkarissa sängyn vieressä toinen kappale, tulee helpommin ryhdyttyä hommiin kun tarvikkeet on näkösällä :)

      Poista
  2. On kyllä kynsien kunto parantunut lähtötilanteesta. Itekin olen nyt vähentänyt scientifiquen käyttöä n. kertaan viikossa mutta trindit on molemmat käytössä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mukava huomata, että omilla tekemisillä on vaikutusta kynsien kuntoon. Vaikken ihan varauksettomasti lähtisikään huutelemaan trindien parhautta, mutta kyllä niillä selkeästi on ollut vaikutusta kynsien kuntoon.

      Poista