tiistai 4. maaliskuuta 2014

Suunniteltua

Otsikko juontaa juurensa siitä, että kerrankin mulla oli suunnitelma. Ei kovin selkeä, mutta suunnitelma kuitenkin, ennen kuin aloin kynsiä laittamaan. Yleensähän minun tapauksessani näin ei ole, vaan valikoin lakan ja siinä lakkaillessa kehittelen jotain koristeluideoita.

Edellisten rokkikynsien vastapainoksi kaipasin nyt jotain simppelimpää ja siitähän se ajatus sitten lähtikin, halusin päästä lakkaamaan OPIn Don't Bossa Nova Me Aroundilla uudestaan ja halusin kokeilla Color Clubin Poetic Huesia leimaamisessa.

Näillä ajatuksilla sudin kaksi kerrosta Don't Bossa Nova Me Aroundia kynsille, leimaukseen päätyi Pueenin 27 laatasta tuo ruusu-sydän-verkko-härdelli. Tämä laatta on kyllä varmaan oma suosikkini kautta aikojen. Poetic Hues leimasi näppärästi, muutaman kuvan sain hieman levahtamaan, mutta kaiken kaikkiaan olin tosi tyytyväinen kynsiin, huomaamattomat ja simppelit, mutta kuitenkin kivasti koristellut. Tälläisistä minä tykkään.


6 kommenttia:

  1. Oi miten hempeät :) Mä en koskaan osaa tehdä hempeitä ja kepeitä kynsiä, mulla menee aina överiks! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mullakin tahtoo yleensä mennä more is more-ajatteluksi, mutta aina välillä saa hillittyä itsensä :D

      Poista
  2. Hempeät ja kauniit, tykkään:)

    VastaaPoista